Conditii de Service

Te rugam sa completezi formularul de mai jos pentru a trimite in service aparatul achizitionat de la noi.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile lucratoare de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Daca produsul s-a defectat si este inca in garantie  trebuie sa se predea catre unitatea de service cu urmatoarele documente:

- Certificat de garantie in original
- Copie de pe factura fiscala sau bon fiscal


In caz contrar produsul se va repara contra cost * ! 

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

Nu fac obiectul garantiei de mai sus elementele sau partile consumabile (accesorii, lame de tuns, folii de protectie)

 Daca Vanzatorul nu constata defect indreptatit de Garantie, rezulta ca situatia este o solicitare nejustificata de acordare a Garantiei, pentru care cere Cumparatorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifului de consultanta/diagnosticare de 35lei . De asemenea Cumparatorul va plati o taxa de transport de 30 lei

Pentru ridicarea produsului reparat cat si cel nereparat, va rugam sa prezentati bonul de inregistrare a produsului de la intrarea in service.

In cazul neridicarii unui produs din service in termen de 60 zile si a neplatii taxei de constatare se va considera ca se renunta la dreptul asupra produsului,iar acesta intra in posesia SC BARBER SUPPLY SRL.

Garantia la piesele reparate in acest service este de 30zile la manopera  . Garantia pieselor schimbate este de 12 luni la persoanele juridice , respectiv 24 luni la personele fizice .

Va rugam sa impachetati foarte bine produsul astfel încât acesta să nu fie deteriorat în timpul transportului,recomandat să fie pus într-o cutie și în cutie să fie folie cu bule .

Inainte de completarea formularului,asigurati-va ca aveti coletul pregatit conform cerintelor de mai sus astfel incat sa fie preluat de catre firma de curierat in conditii optime.

Proces verbal pentru intrare in Service

    Ai nevoie de ajutor?

    • 0722 357 534
    • office@barbersupply.ro
    • Whatsapp Whatsapp

    Ne gasesti si pe